090401 April april!




Första april idag då.
Kommer säkert att bli grund lurad av någon är så otroligt lättlurad tyvärr.
Men vilket väder så otroligt skönt fast känner mig inte riktigt pigg nu ska försöka gå ut och gå lite kanske.
Fortfarande lite kyligt bara.
Ja det har väl inte hänt sådär väldigt mycket här på morgon kvisten gick upp halv nio som vanligt då, gick ut med katterna ett tag sen gick jag och lade mig igen och somna om shit vad skönt, men kände att jag var tvungen att gå upp sen vid elva.
Då blev det frukost först.
Så nu sitter jag bara och kollar lite vad det finns på tv´n.
Skulle helst vilja åka in till stan och shoppa för glatta livet är så otroligt jäkla sugen på att shoppa nu det var ett bra tag sen känner man. :(
Sitter också och väntar på att man ska in och fika sen blir det nog ut i solen känner jag på med solglasögonen och ut.
Det var nog allt för tillfället skriver mer senare.

Ha d gött i solen nu people :D <3


//Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0