090404 Vår värme på riktigt




ååh äntligen vår!!
Att det är så här vackert väder i apil och 24 grader varmt är ju otroligt.
Sitter ute just nu och njuter av detta väder.
Älsklingen står ute och tvättar sin bil just nu, tyckte jag också skulle vara med på ett hörn men orka det då när man kan ligga i solen och passa på att få färg.
Bloggade aldrig mer igår kom upp något annat tyvärr.
Kul det iallfall att det hände nåt tyckte jag, det var bara bra enligt mig att kunna göra nåt en fredag kväll än att sitta inne på rummet och muttra, tack och lov. 
Ja just ja vi fick veta igår ju om hur det blir med lägenheten.
Det visade sig tyvärr att vi inte kan flytta in än, dom var bara där igår för att lämna papper det kommer att ta ytterligare en månad.
Suck!!!!
Fan jag som ville flytta nu ju. :(
Men men vad ska man göra då?
Ja nej ska ligga i solen och steka lite till hörs senare.

Ha d gött people ha en vidare trevlig solig dag ;D <3

Puss //Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0