Härligt!



Guuud va skönt!!!!
Sitter just nu ute och bara njuter av kvällssolen som går ner bakom skogen.
Är så härligt att sitta här i solstolen på bakgården är inte så kallt heller faktiskt helt underbart.
Dom två bäbisarna till katter är också här ute och går runt i sina koppel och titta nyfiket på vad man gör för något.
Får hoppas på att det blir lika underbart väder i morgon och varmt ska in till stan då också på ett möte igen på AF,men vet redan vad det kommer att handla om redan det är samma snack hela tiden.
Ganska tråkigt.
Åker dit lyssna på dom och sen tar man bussen hem efter en timme nästan.
Men sitter och hoppas på nu att jag kommer in på denna utbildning som startar nu i slutet av april blir ju också mycket bättre än att sitta hemma och inte göra något alls.
Dessutom så kan vi ju redan ha flyttat då jag och min pojkvän in till stan och vad finns det att göra i en tom lägenhet som inte har tillgång till internet än heller.
Ganska värdelöst.
Men vadå det är ju fortfarande ett dödsbo så vi får ju inte göra något fasst man är bra sugen.
Vi har redan börjat planera lite vart vi ska tapetsera om så småning om.
Shit vad man längtar till det.
Får hoppas på att allt ordnar sig på fredag när dom ska träffa advokaterna orkar inte med något mer problem nu.
Så vi håller tummarna!!!
Nej usch nu gick solen ner och börjar bli lite kyligt så tror jag ska dra mig tillbaka till rummet nu.
Men vi hörs av.

Ha d gött people! <3

Puss & kramisar

//Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0