Sol sol sol 090403



Sol sol och åter sol.
Shit vilket underbart väder det har vart idag och så varmt.
Hade 24 grader i solen här i uppsala.
Haha när jag satt i solen och lyssnade på radion så hörde jag att dom uppåt i landet hade 2 minus grader och snöstorm.
Kan ni fatta vilken skillnad det är på några mil bara??
Men nu har man fått lite färg iallafall och det ska dessutom blir väldigt skönt i morgon också så får passa på och steka i solen lite till.
Just jag idag så får vi veta jag och Jonas hur det går med lägenheten om vi kan flytta in och när.
Hoppas hoppas hoppas att det går bra :D
Ja nej ska försöka plocka upp lite på rummet nu men bloggar lite mer senare.

Vi hörs ha d gött people fortsatt trevlig dag på er. <3

Pussar //Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0