Trött!

Hej alla bloggare just nu sitter jag i en datasal inne på folkhögskolan!!
Yes jag kom ju in så nu är jag här.
Fick lov att låna datorn här eftersom jag dessutom har flyttat hemifrån med min pojkvän till en lägenhet inne i stan.
Hann ju inte blogga om det för det kom så hastigt inpå.
Fick veta det på söndagen den 5 april och flyttade samma dag och vi har inget internet hemma just nu eftersom det är fortfarande inte klart med bi upptäckningen än så vi får vänta men hoppas på att det kommer snart.
Men men får låna någon dator här på skolan när jag kan annars.
Detta är min tredje dag här och det är väldigt roligt har träffat helt galet schyssta kompisar som gör detta ännu mer roligare är ganska jobbigt faktiskt att sitta och lyssna i 6 timmar ungefär.
Men man lär sig oerhört mycket om detta.
Plugar till examinerad säljare som jag sedan hoppas på att man kankse får ett jobb i en klädbutik.
Hoppas jag på iallfall.
Ja nu vet jag ju inte när jag kan blogga nästa gång vi får se helt enkelt.
Men vi hörs ha d bra gott folk.

Kramisar //Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0