Varmt och skönt.



Ååh vad varmt det är och så otroligt skönt.
Inge kallt alls sitter ute i skjortan bara ingen jacka behövs det är ju hur underbart som helst ju.
Sitter då och solar i solstolen och hoppas på att få lite färg kanske man kan ju åtmonstone hoppas brukar ha himla lätt att bli brun.
Älskar detta och älskar solen man blir på så gott humör och sprallig.
Men aja sitter och njuter av denna värme just nu.
Och spelar lite musik alltid bra.
Sitter och hoppas på att allt går bra med advokaterna i morgon också.
Man sitter och småplanerar lite redan ju hur man ska möblera och sånt när man väl flyttar.
Får dessutom åka hem till dalarna och hämta några möbler jag har där hemma någon dag framöver när allt är klart.
Sa ju igår att jag va otroligt sugen på att shoppa.
Hehe!
Gick på stan lite efter mötet i morse var tvungen att köpa en ny infallible foundation men shit vad det var länge sen man köpte typ kläder fattar inte hur jag klarar mig.
Haha!!
Men detta var jag bara tvungen att ha eftersom den andra tog slut så det var livsviktigt.
Men var på vippen att köpa nåt mer men måste fan spara.
Men väldigt svårt är det att stå emot.
Japp men men får shoppa när jag har råd och kanske får ett jobb så småning om.
Hoppas!!
Ja ni, nej nu ska jag sitta och njuta mer av solen innan den försvinner.


Ha d så gött nu allihop <3 Pussar

//Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0