090803

Klockan är 11 och jag är helt slut har inte sovit något bra inatt.
Usch.
Men det är ju strålande sol.
ÄNTLIGEN!!
Är så fruktansvärt trött på regnväfret det är ju nästan iprincip vad sommaren har bestått av mestadels här i uppsala.
Men nu är det klarblå himmel så nu ska jag fan ut och steka riktigt i solen och få tillbaka färgen.
Blir ju ganska lätt brun så det är ju helt perfekt.
Får ta Turbo i selén så att han inte smiter.
Han börjar bli riktigt stor nu han börjar lära sig morra och fräsa försöker han men jag vet inte om han kan det han öpnnade munnen på det sättet som dom gör men det kom inte fram något ljud.
Hehe.
Japp nu ska jag till frukostbordet.

Puss på er bitches <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0