090810

Gog morgon på er era sjusovare.
Har nyss gått upp blev en lång sovmorgon men känner mig inte helt ok än heller.
Har typ mått as illa hela natten.
Plus mardrömmar.
Usch kan det bli värre.
Japp idag har jag tvättid.Vi hade igår egentligen men vi skulle ju till räven och bea och kolla film så jag erbjöd mig att ta på mig tvätten idag.
Sen ska jag nog färga håret igen en sista gång min vanliga hårfärg har ju kommit tillbaka i hårbotten så det ser förjävligt ut.
Japp men det blir nog bra ska vi se.
Hahaha men filmen igår var inte så där as bra precis kommer tyvärr inte ihåg vad den hette.
Eller jo äventyret till jordens mitt.
Vi satt och förutspådde hur filmen skulle sluta och en så.
Och gissa vad?
Vi hade rätt också.
Hahahahaha.
Rätt komiskt.
Nej hörrni nu ska jag ta och göra frukost.

Puss bitches <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0