090815

Så god morgon eller nja det är det ju inte nu.
Har inte gått upp nyligen heller.
Har vart och gett Bea och rävens katt curry mat.
Så har nyligen kommit hem.
Jonas åkte iväg hem till Ingmar för att sätta i xenon ljusen i vinterbilen och skulle fixa med däcken också.
Orkade inte följa med.
Det blir så långtråkigt i slutändan han hittar hela tiden nya grejjer han ska mecka med.
Så jag sitter bara hemma nu och myser med Turbo.
Hörde nyss av en tjejkompis hemma ifrån falun som kanske skulle komma hit äntligen och hälsa på mig.
Ingen där hemma har gjort det än.
Så blir as glad verkligen.
Man har ju liksom inte samma kontakt med dom nu som innan man flytta hit.
Riktigt tråkigt.
Sen är det bara hon jag har mest kontakt med nu.
Så ja hon kanske kommer hit runt den 25 eller någon dag efter, så sa vi att då kan vi ta med henne tillbaka till falun sen när vi ska dit runt den 29 när syrran fyller år.
Det blir ju helt perfa.
Då hinner hon vara här några dagar.
Ja men som sagt det är inte säkert än men man hoppas.
Nu ska jag plocka undan lite skit här sen ska jag nog sätta mig ute på balkongen för nu j*vlar är det klar blå himmel inte ett enda moln.
Höres senare.

Puss bitches <3

min bebis trött <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0