090816

God morgon på er där ute mina läsare.
Allt bra?
Hoppas det.
Här är det as dåligt.
Ni som inte vet så råkade jag ut för en axelinflamation förut när jag jobbade som städare.
Jag kunde knappt röra armen för att det gjorde så fruktansvärt ont.
Och gissa vad??
Tror jag har fått tillbaka det igen.
Vaknade nu med en otrolig smärta kan inte räta ut armen ens en gång.
Så ja har världens problem med att skriva just nu.
Hoppas det går över under dagen om jag tar någon värktablett.
Vi får se.
Ja börjar hungrig men älsklingen sover fortfarande vill inte väcka honom.
Så funderar på om jag ska ta och göra i ordning te kanske.
Japp så får det bli.

Puss Bitches <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0