090818 God morgon

God morgon på er därute.
Vaknat än?
Halft här.
Hehe.
Har nyss klämt i mig frukost men kännermig fortfarande sliten.
Turbo har vaknat för länge sen, nu springer han runt som en galning runt lägenheten och jagar ett garnnystan.
När han är så här bråkig har han ingen kontroll typ han kan sladda hårt in i saker och nyss så skulle han lurpassa på mig och hoppa upp samtidigt som han drog ut klorna så att han fastnade men dom i min fot så nu har jag tre stora rivsår som svider utav h*lvete.
Aja det går över sen.
Ska snart göra mig i ordning ska ner och träffa Bea gumman på stan halv två.
Det kommer bli livsfarligt att gå runt i affärerna.
Kan ju inte handla så.
Dom där jävla FK är ju så otroligt sega ett enda litet fel som man har missat som dom skulle kunna ändra för dom vet det mesta om mig och paperna men nej nej dom skickar tillbaka det igen så jag får ändra och då dröjer det ytterligare två veckor till.
Hallå vad då drygt?
Ah hoppas det löser sig snart.
Ah nej nu ska jag göra mig i ordning annars blir jag aldrig klar.
Hihi.

Puss bitches <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0