090821

God morgon därute.
Sol ute igen usch vad skönt.
Ska nog ut igen ochfå lite mer färg.
Sen ska jag ner och fixa lite grejjer till gratängen jag ska göra ikväll.
Den där taco gratängen är ju riktigt god ju.
Så måste ner och fixa lite till den.
Japp men kolla här ska ni får se.
När jonas gick upp i morse fick ha se detta på bilden.
Japp sand över heeeeela vardagrummet.
Han hade alltså hoppat upp på bokhyllan och puttat ner vasen.
Tur var ju att vasen inte gick sönder det var det första jag tänkte på.
Så jag var inte specielt glad på han.
Är jag fortfarande inte.
Japp men nu ska jag fixa min bikini topp som turbo var så bra på att få ut snöret ur.
Hörs sen.

Puss bitches <3

Så här såg det ut i hela vardagsrummet :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0