090822

Ojojoj shit vilken fest det blev igår.
Blev faktiskt inte så full men shit Bea var det ganska bra.
Hahaha men så j*vla kul vi hade då.
Vi tjejer åtminstone för killarna satt inne i köket och snacka hela kvällen.
Skit tråkigt.
Aja men men.
Det slutade åtminstone inte i tragedi.
Hihi.
Ah har nyss gått upp typ älsklingen ligger kvar i sängen fortfarande.
Är sugen på frukost nu känner jag.
Så vet inte om jag ska väcka honom.
Ah nej här kommer bilder från igår

Puss bitches <3

Mina två sötnosar <3


Lite av all dricka


Crazy


tre bitches <3


Turbo mitt i allt på bordet


Söta emma


Hahahaha xD
 
Sötnosar


Ja här satt dom nästan hela kvällen då

Hahaha popcorn såklart

Heheh bea älskar popcorn

Hehehe som gillar kameran väldigt mycket


Emma också tydligen

Hahahah kolla in Jonas min xD

Bea

Bea och jag

Här är emma på väg hem snyft




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0