090824

God morgon på er.
Allt bra?
Har nyss vaknat här så är hur trött som helst fortfarande.
Japp vad har jag för planer för idag då?
Hmm...sola tror jag skulle vara skönt sen ska jag kolla pengar för att kunna handla lite mat till sen.
Diska bort den där j*vla högen som finns i köket.
Plocka undan lite här och ute på balkongen som fortfarande står ute sen festen.
Usch vad det ser ut.
Jonas tänkte att vi skulle städa igår men vi var alldeles utmattade när vi kom hem.
Oh just ja jag ska ju tvätta mellan 3 och 6.
Tråååkigt så nästan fullstäckat schema idag.
Men jag ska nog kunna blogga emellan någon gång.
Japp men vi får se hur dagen går.

Puss bitches<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0