090826

God morgon på er igen.
Alltså jag kom på igår kväll f*n va dum jag var igår alltså.
Min lilla kusin fyllde ju också igår och så glömde jag att gratta henne.
Snacka om att vara trött.
Så nu säger jag ett stort grattis till dig Amanda gumman och hoppas att du hade en toppen dag igår.
Det sjuka var att jag visste ju hela dagen igen att hon också fyllde år.
Sa till jonas också att hon fyller på samma dag som Emma.
Aja får skylla på att jag är blond då.
Hihi.
Ah vad händer idag då??
Här händer det nog inte ett skit.
Får ta det lugnt för tror jag börjar bli sjuk.
Kännde av det igår kväll.
Så ah så det blir nog soffan idag.
Måste diska ioförsig men det tar ju inte mycket tid och kraft.
Jaja.
Och anna kommer i morgon också jippie!
Blev skit glad när hon sa att hon kunde komma.
Så då blir det kul.
Nej nu ska jag äta frukost.

Puss bitches <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0