090827

God morgon på er igen.
Har nyligen diskat så att det ser någorlunda ut när farsan kommer hit snart.
Så nu ska jag snart göra i ordning frukost ska höra med han också om han vill ha eftersom han åkte från falun vid nio tiden.
Japp så jag hinner nog inte blogga så mycket idag vi får se hur länge han stannar för det första om han inte stannar tills jonas kommer får vi väl ta en sväng dit och hälsa på.
Farsan är ju inte en sån som gillar att drälla runt på stan så jag skulle nästan gissa på att det blir en pokerrunda.
Hehe!
Dessutom är det piss väder så.
Ja nej ska ringa till pappsen nu och kolla vart han är någonstans så lämnar jag över turbo till han så han kan få leka med han sen för nu är han förjävlig.

Ah men vi hörs längre fram idag.

Puss bitches <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0