090831

Japp god morgon på er.
Allt bra?
Skit här.
Har nyss gått upp och klockan är ett.
Jag vet att det är sent men jag var uppe ganska tidigt och gjorde ett besök på toan.
Låg och spydde IGEN.
Fan vad trött jag är på det.
Har inte sovit något vidare inatt.
Har mått illa och vart orolig i magen.
Sen har jonas snackat i sömnen typ halva natten så då kunde man inte heller sova så mår så jävla dåligt just nu.
Jag skulle ha gått ner till stan til Beas jobb och lämnat men det får bli i morgon om det är bättre.
Så ska bara ändra lite småsaker först på mitt cv bilden bland annat eftersom jag inte är svarthårig längre.
Hihi.
Aja men det ska jag göra iallfall.
Annars blir det nog inte mycket mer jo jag måste tvätta också fan va drygt.
Vill just nu bara ligga här och ta det lugnt med min lilla vete kudde.
Jag har ju haft ganska ont i magen på sistone om det är röda veckan eller inte har jag ingen aning om bara att jag mått illa och ont i magen.
Eller så har jag käkat något olämpligt.
Vad vet jag?
Aja hoppas det går över snart iallfall hatar att ligga här.
Men vi får höras senare.

Puss bitches <3

Här tog jag en bild från igår på middagen med Emma gumman<3


Här är min andra älskling som är sååå trött men ändå otroligt kelig.
Hihi tog den igår kväll han kunde inte låta bli oss då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0