American car show

Sorry att jag inte har uppdaterat bloggen något vidare idag har varit så mycket.
Gick ner till stan för att kolla in amercan car show uppe vid slottet.
Fast det var ganska segt.
Precis samma som förra året inget har ändrats.
Så ja sen drog vi till max och käka.
Efter det åkte vi till rasbo för att lämna några saker när vi var på väg hem igen tänkte vi titta förbi pettson en sväng och blev kvar där stod och bara prata lite.
Sen var vi på väg igen och sen när vi åkte förbi hubbes hus såg vi att han och bjarren var där och fixa med deras nyinköpta raggarbil.
Så då var vi ju tvunga att stanna IGEN.
Hahahaha sen åkte vi raka vägen hem och nu är vi här hemma igen.
Skönt älsklingen är så j*vla trött har vart det hela dagen så han ligger och vilar just nu så kanske vi hittar på något sen ikväll det är ju crousing nere på stan hela kvällen.
Japp men får se om han är piggare sen.
Nu ska jag kolla lite på tv och platta håret igen.
Vi höres sen.

Puss bitches <3


Kommentarer
Postat av: Linda

Du träffa mig och krama mig. :)

2009-08-22 @ 22:46:06
URL: http://thelindalinden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0