Baksmälla!

Hemma nu!
Var ju på fest igår hos Jens som fyllde 20.
Hade faktiskt riktigt j*vla kul.
Dansade as länge med Milla en av jonas kompisars tjej.
Riktigt trevlig tjej.
Så det blev en lyckad kväll.
Jonas har ju som vanligt baksmälla jag mår bra som vanligt eller jag börjar känna mig ganska trött och sliten nu men det går snart över.
Tog tyvärr inte många bilder igår för insåg att kameran inte hade mycket klämm kvar.
Just ja jag tog ju bilder när Emma tog tatueringen.
Så det kommer upp också.
Men fick en bild på mig och milla iallfall.
Så det blev ju bra.
Japp nu ska jag fan vila lite innan vi åker och handlar Emma fråga om vi skulle göra middag ikväll så vi ska göra tacos.
Gott gott då blir det bilder ska ladda upp kameran till dess.
Ah men vi höres senare under dagen.

Puss bitches <3

Detta är jag och Millan (camilla)


Här sitter vi och väntar på att få komma in.


Hahaha ont!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0