Blev ingen sol istället blev det handla!

Japp otur som vanligt.
Blev ingen sol den försvann så nu är det grått ute.
Trist.
Så jag åkte ner och handla till våran goda taco gratäng.
Sen kom jag nyss från duschen.
Hahaha Turbo gillar tydligen att kolla in en när man duschar han sitter på badkars kanten och kollar på mig.
Hehe pervo.
Japp så nu vet jag inte vad jag ska göra orkar inte städa.
Ska nog höra med Bea om vi skulle hitta på något ikväll.
Får se om älsklingen ska mecka vill verkligen inte det men jag kan inte hindra honom.
Ah vi får se helt enkelt.
Här kommer dagens outfit iallfall.

Puss bitches <3

Vit långt linne Gina tricot
Vit vanligt linne Gina tricot
Jeans jenasparty
Halsband köpt i stockholm kommer ej ihåg vart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0