Dagens inköp

Japp jag och älsklingen var slöa idag med.
Det blen en runda till max orkade inte stå och laga mat idag visste att det skulle bli jag som fick göra den för älsklingen låg helt utslagen på soffan.
Sen kom vi på vi måste ju ge Jens någonting och det blev en as schysst present och det blev glasögon som också är ett långt enda sugrör hahaha drycker far fram genom sugröret och runt ögonen och bågarna så att du blir snurrig.
Hahahah tänk bara med alkohol.
Fy f*n vad snurrig man blir då.
Japp sen var jag tvungen att köpa en ny mascara vilket är väldigt nödvändigt.
Sen blev det dessutom en liquid eyeliner så slipper jag den där dumma pennan.
Hahahaha.
Japp sen senare ska vi över till Bea och marcus vi mötte dom uppe vid gränby och kom fram till att vi kunde dra till dom sen senare ikväll och dricka lite och snacka skit bara.
Ska bli gött ska försöka komma ihåg och ta mycket bilder.
Hihi.

Puss bitches <3

¨


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0