Det gick hur bra som helst!

Shit det gick båda snabbt och bra.
Vi båda kom överrens att jag hellre ska söka en praktik plats under en längre period.
Så att man både hinner komma in i arbetet och lära känna dom andra.
Så det ska jag göra.
Sen efter det var jag förbi älsklingen en snabbis och hälsa på.
Men blev inte kvar där särskilt länge var tvungen att åka hem och kolla så att inte turbo hade rivit sönder hela lägenheten.
Men allt är helt än så länge.
Men nu är han igång igen.
Aja nu ska jag göra lunch undrar om jag ska ta och göra pannkaka.
Hmm det låter gott.
Japp men här kommer dagens outfit också som jag hann ta innan jag gick i morse.

Puss bitches<3

Svart jacka från H&M
Vit tubtopp från H&M
Svart skärp med guld spänne från Gina tricot
Replay jeans från MQ
Halsband fick jag i julklapp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0