Efter en låååång dag

Ojoj vad dagen har gått fort alltså.
Jonas sitter som vanligt och spelar det där bilspelet och svär över bilen samtidigt.
Hahahaha stackarn det går inge vidare för honom.
Jag själv sitter och smaskar i mig en av mina muffinsar igen.
Så gott så.
Turbo har hållt igång ganska länge nu så han borde sova as gott inatt.
Själv börjar jag bli ganska trött också så.
Får se hur länge det dröjer innan jag somnar i soffan.
Hehe!
Ja, nej ska försöka hitta på något som håller mig sysselsatt istället någon timme tills "two and a half men" börjar.
Älskar det programmet fast det är repris så skrattar jag varje gång.
Diggar verkligen den där ungen.

Puss bitches <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0