Feeest!

Japp nu har jag nyligen vaknat.
Bea ringde och väckte mig egentigen men hon skulle ringa tillbaka snart igen när jag vaknat lite mer.
Sen somnade jag aldrig om.
Jag lovade ju er fest bilder och här kommer dom.
Det var ganska segt men hade as kul.
Hahahaha vi sa att vi kanske skulle kolla film med det blev det inte.
Hehe.
Ah ne nu ska jag göra i ordning frukost sen ska jag sy upp min klänning lite som jag ska ha sen.
Just ja jag ska ju med Emma upp till alunda för hon ska göra tatueringen idag och jag föreslog att jag kunde följa med och hålla henne i handen.
Shit vad glad hon blev hahah.
Men vi ska inte åka förän strax före fyra så dom ska tydligen börja med stencilen vid fyra och ska köra igång vid fem.
Ah det kommer lite bilder på det också ska ni se.
Ah men vi höres senare.

Puss bitches <3

Här plockar vi upp emma och sen vidare till Bea och marcus






























































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0