Grälat!

Usch fy fan vad jag mår dåligt just nu.
Jonas och jag har grälat lite eller jag kanske mest har det jag vet inte.
Han sa ju igår att han ville åka till funbo igen och mecka med sin dumman volvo.
Så jag bad han snällt om han inte skulle kunna stanna hemma en fredag åtminstone för Bea,Marcus och Emma tänkte komma över på fest ikväll.
Men icke ingenting kan tydligen stoppa honom när det gäller bilar inte ens han flickvän.
Så jag är ganska besviken just nu.
Ganska ledsen.
Jag sa så åt honom han jobbar ju med meck hela veckorna och sen så meckar han nästan varje helg också så jag är oftast ensam hemma och ser han knappt men han vet att jag blir lätt uttråkad när han meckar så länge så vet att jag inte vill följa med.
Men det vore ju skönt och ha han hemma någon helg utan meck.
Ibland så när jag är så här ledsen så förstår jag inte ibland hur jag verkligen orkar.
Vill verkligen inte lämna honom älskar han mer än själva livet.
Och det vet han.
Men att ha en pojkvän som meckar precis hela tiden kan vara ganska frustrerande.
Vill inte ta bilarna ifrån honom eftersom det är hans älsklingar så jag får bara låta honom göra det som han älskar mest.

Ah nej ska inte säga mer nu.
Ska försöka städa upp lite innan mina bitches kommer <3

Puss <3

Kommentarer
Postat av: bea

Ush.... Jag förstår hur du känner! Marcus har ju sin cross. det är lika jobbigt det. Vi borde satsa på det som vi älskar att göra... för då får dem känna hur det känns att bli lämnad hemma :P

2009-08-21 @ 19:22:58
URL: http://beatrisi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0