Helvete vilken natt!!

Sorry hörrni som läser min blogg och som kanske såg att jag inte har uppaterat bloggen under dagen.
Men det hände lite saker i går kväll.
Det blev fest iallfall dom ändrade sig så alla kom hit och vi drack en del.
Sen ville vi dra vidare till emmas mamma och sjunga singstar vilket vi gjorde ett tag tills det hände grejer.
Det slutade med att Emma blev upprörd och gick iväg och då skulle jag och Jonas följa efter henne.
Bara det att när jag sprang och letade efter henne fick jag världens smärta och kramper i magen.
Allts seriöst det var helt j*vla otroligt vad det gjorde ont.
Fick sätta mig ner på gatan för att det gjorde så ont.
Efter ett tag kom Emma,räven och Bea fram.
Så ja det slutade med att ambulansen fick komma och hämta mig och iväg till akuten.
Vi kom in ca halv 3 på natten där jag låg och väntade på att läkaren skulle göra något vilket tog en oerhörd tid.
Dom har verkligen inte bråttom iallfall.
Ibland undrar men egentligen om dom gör något alls nästan.
Man ligger ju mest och väntar bara.
Sen äntligen klockan halv tio på morgonen fick jag äntligen åka hem.
Dom kom inte fram till något helt klart vad det kunde vara.
Dom trodde det var gallsten eller något men dom hittade inget på ultraljudet.
Så ja fick morfin och någon annan spruta och dropp fy f*n sista gången jag åker till nåt sjukhus.
Hatar det stället.
Ja så då kan ni förstå varför jag inte kunnat uppdaterat bloggen för när vi kom hem så la vi oss på en gång och sov fram till två nästan.
Men man har ju sån tur att man har världens bästa pojkvän som satt hela tiden med mig på akuten.
As trött, somnade på en hård jäkla stol medans jag fick ligga i säng.
Det var faktiskt riktigt synd om honom.
Så nu ska ha få sova ut i våran säng och jag behöver verkligen sova nu.
Är så otroligt trött och slö.
Men men det blir bra sen hoppas vi.
Men jag tänkte bjuda på några bilder sen igår innan allt hände.

Puss bitches <3

Emma små kåt i Bea <3


bea lite mer på <3


Emma på danshumör


Bea som älskar att ta kort


Kärleksparet


Blondinerna


Stackars Emma som ligger under jonas där...


Två stycken över henne...platt


hel drös


Mys pys såg det ut som där


Galna


Sömniga


Jadu..jag har kul iallfall


Aaaas garv


Syskon??? Bra lika var dom där


Puss sjuka


The blonds


Jadu vad ska man säga?..


Naaaw gubben min <3


Naaaw


Trekant


På G


Hahaha trötta

Hela gänget <3


Bea bea <3


Va??




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0