hem i brevlådan!

Äntligen är han uppe.
Hahaha det blev inge frukost på sängen idag för han.
Rätt åt han också för nu är han bara dryg och håller på med mina kinder och ska bråka med en.
Disken tar tydligen väldigt lång tid att göra.
Eller rättare sagt komma dit tar tid.
Ah jag ska städa nu.
Måste damsuga.
Ja får uppdatera senare igen.

Puss <3

Titta vad som kom i brevlådan. har inte en enda bok i lägenheten som man kan läsa :P
Inte för att jag vet om dom är bra men.


Hahaha bild från min mammas hus.
Turbo gjorde sig hemmastadd iallfall.


Hahahaha turbo är en j*vel på att glo på andra katter som inte vill ha med honom att göra.
Sååå söööt :D <3


Kommentarer
Postat av: evehh

MINMINMINMIN :'O:'O<3<3<3<3<3



jag sanknar min turbo :(

2009-08-03 @ 10:42:13
URL: http://evehh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0