Hemma <3

Så nu är jag hemma igen.
Hängde med pappsen till upplansväsby för att hjälpa lillemor med flytten.
Hon flyttar nu hem til falun igen.
Så jag hängde med orkade inte sitta hemma.
Stackars pappa hans båda backspeglar hade blivit söndersparkade tydligen igår tror jag det var.
Usch.
Men han fick dom på plats eller iallfall en av dom.
Den andra hänger lite konstigt.
Så jonas skulle få titta på den sen nästa helg.
Japp så nu är jag hemma igen.
Försökte bjuda in dom på kaffe men dom hade inte tid så men dom skulle komma förbi en annan gång.
Sitter just nu med ett glas apelsinjuice och kollar på top model.
Ska snart börja med maten.
Ah men här kommer lite bilder jag tog iallfall.

Puss bitches <3












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0