Hemma igen!

Sånu är jag äntligen hemma igen.
Shit vad kul jag har haft.
Tyvärr sluta det inte bra.
Eller jo bilen höll ju så det var as kul att få kunna se den i action på riktigt nu.
Danne körde verkligen as bra tyvärr tyckte väl inte dommarna han var bäst utan han kom på fjärde plats.
Jag blev så jävla sur på han som kom tvåa.
han bil såg ut som en skrothög han var typ väldigt sönder plockad.
Såg förjävlig ut helt enkelt.
Hahaha seriöst så var fan våran drifting bil snyggast av alla kom jag och Nike fram till för alla andra var ju bara privatförare som körde för att det var kul inte för att tävla.
Alltså typ alldagliga bilar som dom bara har bytt motorer eller trimmat som fan.
Sen var dom as dåliga på en annan sak själva tävlingen hade dom inga sjukvårdare där jag menar Hallå om någon hade fått riktig bredsladd och krockat in i publiken en volvo var as nära flera gången så det kunde ha gått illa och då finns det ingen sjukvårdare.
Dom kan verkligen inte ha tänkt till där alltså.
Piss dåligt!
Japp men nu är man så jävla trött av att ha stått hela dagen och hejat på Danne.
Så skulle kunna lägga mig nu och sova.
Innan vi kom åkte jag,jonas och jocke till Kenz och tog en pizza vi var alldeles för slut för att ställa oss framför spisen och laga mat nu.
Hehehe.
Ah nej tänkte ladda upp dom bilderna jag tog där iallfall.
Njuuut!

Nike pratar med sin pojke Arash


Vår fina bil <3


Här kör danne lite


En annan bil


Hahaha erkänn jag ser ut som en sån där i formel 1 hjälpreda??? :D


En till bil


Vår bil


En till konkurrant

Bil


PBZ


Bil i mer action


Hahaha just ja en fotograf ville ta kort på skylinen i action och Johan skulle filma hahah erkänn att han ser kul ut där han ligger i bakluckan.
xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0