Home <3

Hej ljuva hem.
Är äntligen hemma igen.
Var en sväng ut till rasbo iallfall där vi hämta min post fick en bok igen då.
Det visade sig vara Änglar och demoner i en poket format.
Ja får se om man läser den sen någon gång.
Just nu sitter jag bara och latar mig med en kall öl och choklad.
Mums.
Hahaha det hände något riktigt kul borta i rasbo.
Jonas gamla grannar titta vi förbi och där var det en ung tjej som hade en lite pojke som ja jag vet inte hur gammal han var men hur jäkla söt som helst han skulle hela tiden sitta i mitt knä och pussas och kramas.
Hahaha sen stod han och flörta med Jonas alltså flörta med ena ögat tillslut blev det båda.
Hur söt får man vara.
Ja nej ska fortsätta slöa här i soffan med älskling.

Puss bitches <3

Mums


My new book



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0