latkväll!!

Vaaaaad skönt detta är att bara sitta i soffan och slöa bort kvällen, slappna av bara.
Älsklingen hade gjort sån där chokladmousse som han råka ha för länge i frysen så kanterna frös till.
Hahahaha!
Han är bara för bra gubben min.
Men gott iallfall.
Det finns inte så mycket på tv men hittade lyxfällan.
Det duger.
Men ni läsare jag behöver verkligen hjäp med min sida.
Som ni kan se ser den ju as tråkig ut och så men jag skulle vilja fixa till den rejät men som sagt har jag ju ingen aning om hur man gör tyvärr så blond som man är.
Men snälla ta kontakt med mig om det är någon som kan hjäpa mig.
Japp men hur som helst.
Ska fortsätta ligga här och ta det lugnt nu och mysa lite med älsklingen.

Men love you bitches <3


Kommentarer
Postat av: camilla

Evelina är bra på sånt tror jag

2009-08-13 @ 12:03:55
URL: http://metmaskis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0