Moln och åter moln.

F****n också.
Såklart när man är på g för att ut och sola försvinner såklart solen bland moln.
Och då blir det ingen värme.
Typiskt.
Happ vad ska jag göra nu då?
Hmm...synd jag kan inte ta med datorn ut heller iallfall så.
Vår router krånglar tror vi så vi får andvända någon sladd nu som sträcker sig över halva vardagsrummet.
Men den räcker inte ut till balkongen.
Suck!
Kanske kan sätta på en film istället.
Ah vi får se.
Tog iallfall dagens outfit som jag lovade.
Bra va?
Ska ladda upp lite mer bilder sen också.
Turbo ligger i badkaret och leker med svansen såg jag.
Hahahaha min lilla bebis är lite knäpp.


Blus från H&M
Linne Gina tricot
Shorts JC


Mina sötnosar som jag älskar mest <3


Min lilla tjockis <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0