Nu säljer jag mina älsklingsskor!!!!!!

Japp ni hörde nu säljer jag mina enda och älsklingsskor.
Om det är någon som är intresserad.
Köpte dom för 300 tror jag.
Kommer inte ihåg.
Säljer dom på grund av att jag är ju så himla lång och vill inte bli längre än vad jag är.
Dom är knappt andvända alla stena och pärlor sitter kvar.
Det är storlek 38.
Alltså inga fel eller något sånt.
Klacken är ungefär 3 cm kan vara 4 cm.
Och köpta på Wedins

Nämn ett pris så kan det diskuteras eftersom jag vill bara göra mig av med dom.
Vet att jag aldrig kommer att andvända dom.
Jonas har försökt övertala mig att spara dom men jag vet redan nu att det aldrig kommer att hända att jag sätter på mig dom.
Jag tycker dom är otorligt fina och sköna att gå i.

Om ni är intresserade skriv då till mig på [email protected]











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0