Snyft!

Snyft det blev ingen stan.
Bea kände sig inge bra.
Så krya på dig gumman.
Vi kanske skulle ta det i morgon istället om hon mår bättre då.
Ska till Af då också men det är på morgonen.
Ska prata om vad jag ska göra om jag sa plugga igen eller ah.
Jag är mest sugen på att söka praktik under en lång period, då har man kanske störst chans att få vara kvar.
Då vet dom hur du funkar.
Så ska nog satsa på det.
Det är ju så fruktansvärt svårt att få jobb nu så.
Och vilken arbetsgivare vill inte ha gratis arbetskraft egentligen om man får en praktikant under en lång period?
Då hinner man ju smöra in sig så om man har tur så får man jobb sen kanske.
Hihi.
Aja det löser sig.
Har ingen lust att plugga igen.
Har nyss pluggat klart så.
Nae.
Ah hur som helst nu ska jag ta dagens outfit.

Brb bitches<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0