Städat!

Japp då har jag fått dagens "träning" hehe har städat hela lägenheten känner mig jätte duktig.
Hihi.
Har bara damsugningen kvar men den kan vänta.
Har bara småsaker kvar att plocka ihop sen.
Men vilar just nu.
Magen har gått över iallfall.
Så det är skönt.
Nu väntar jag bara på att Jonas ska sluta snart så jag kan börja med maten.
Man vet aldrig när han slutar jobbet eftersom han nästan alltid jobbar över minst en timme varje dag.
Men men.
Ja vad händer idag då för er?
Snart helg ju.
Har ingen aning om vad vi ska göra.
Jag skulle vilja åka ner till falun igen den 28-29 eftersom min syster fyller år och min minsta kusin.
Dom fyller samma dag vilket är lite små kul fakiskt.
Men är osäker på om vi kan och om Jonas vill han kanske bara vill ta det lugnt någon helg.
Vi får se.
Ja nej ska kolla tv nu.

Puss bitches <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0