Ta bort byrålådan?

Sitter just nu och glor tv hittade top model.
Rätt kul.
Hehe.
Väntar också på att älsklingen ska komma hem snart.
Funderar om man ska göra en riktigt mys kväll sen.
Med film och så.
Myspys helt enkelt.
Jonas brukar ju vara så otorligt trött efter jobbet så det passar ju bra.
Fast vi skulle ha haft chips.
Hehe och jag med popcorn.
Ah bea är ju också på popcorn så jag är ju inte ensam.
Stora popcorn älskare.
Aja har för ett tag sen storstädat lite till i lägenheten.
Men är så j*vla sugen på att möblera om sovrummet igen.
Känner mig inte nöjd.
Jag har ju en stor byrålåda i sovrummet i trä med en stor spegel.
Och jag vet inte om jag vill ha kvar den.
Visst är den bra och ha och praktisk men jag tycker det är för mycket saker där inne och dessutom skulle jag vilja ta in min fotölj in dit det skulle bli snyggt.
Men jag har ingen aning om hur jag ska göra.
Jonas kusin vill annars ha den så den försvinner ju på en gång nästan om det är så.
Vad tycker ni??

Här är den!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0