Tack Jenny!!!

Jag måste bara säga ett stort tack till Jonas lilla systers kompis Jenny för att hon designa om min blogg.
Älskar den verkligen blev toppen bra.
Jag kunde ju inte göra det själv eftersom jag inte har lärt mig hur man gör.
EFTER!!
Skulle bara vilja ha en mörkare bakrund eftersom allt blev nästan vitt.
Men har sagt till evert om hon kan fråga.
Men ja det blev skit bra iallfall.
Emma var nyss här vi har bara suttit och snacka lite skit och kollat tv och klämt i oss choklad mousse och lite öl.
Hihi.
Kom överrens om att vi ska göra middag tillsammans snart.
Gott gott.
Ja sen har vi faktiskt inte gjort så mycket annat för hon kom strax efter att vi kommit hem och gick nyss.
Får se vad morgondagen har att bjuda på sen.
Men nu ska jag kolla på scary movie som går på 5:an tror jag.
Älskar dom filmerna.
Hahahaha.
Ja men vi får höras mer i morgon.

Puss bitches <3

Kommentarer
Postat av: jenny

Vasse :D

Klart jag kan fixa ;)

2009-08-16 @ 13:36:09
URL: http://fjortiwzbarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0