Tessan tycker och tänker!

För min del eller ja vad jag har provat så är det här en av dom bästa plattången jag vet.
Fick den och en matchande hårfön av älsklingen förra julen.
Man kan själv ställa in den på vilken grad du vill ha det går upp till 180 grade och det finns en på och av knapp alltså du kan ha kontakten kvar i vägguttaget utan att den blir varm och att det börjar brinna om den skulle åka ner.
Så den är skit bra.
Och det tar absolut inte någon lång tid alls tills den är stekhet.
Det går bara på några sekunder.
Det blir dessutom väldigt platt om man önskar det.

Så om någon skulle vilja ha en bra plattång så är denna ett bra kap.
Exido heter den.

Finns att köpa på ellos för 299;
Men jag har sett dom på rusta också för 299;

Då är det alltså hårfön & plattång i samma på rusta.
Ellos är det enbart plattången för 299;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0