Wiiie

Bea ringde nyss och sa att hon hade snackat med sin chef om det kanske fanns någon plats på hennes jobb och vet ni vad dom söker personal.
Så jag ska ner och lämna cv och prata lite med honom.
Hoppas verkligen man kanske skulle kunna få ett jobb börjar bli extremt jobbigt att sitta hemma.
Så jag håller tummarna nu och hoppas på denna gång.
Hoppas att jonas skrev ut mitt cv idag så kan jag sticka ner sen.
Wiiiie vad glad jag blev och om man kanske skulle kunna få detta jobb så bli man ju även kollega med Bea.
Kan det blir bättre?
Då blir det ju ännu roligare dessutom att jobba med en helt galen tjej.
Dessutom var det riktigt sköna tider.
Så det verkar riktigt bra detta.
Japp nej nu ska jag göra mig i ordning.

Puss bitches <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0