091203 God morgon :)

God morgon på er :)Sovit gott?Det har jag som sjutton :)
Guuud vad skönt :)Jaha vad har ni för er då annars förutom att ni läser min blogg just nu då :)?
Sitter i köket just nu och käkar frukost.Fick se en lista av älsklingen som jag ska göra idag.Hahahha.
Ja s det är väl bara att sätta igång.Turbo är redan på G vet inte vad det är med han men just nu springer han runt som en jävla raket i hela lägenheten.Och jamar samtidigt.
Knäpp!
Annars händer det nog inte mycket mer idag skulle jag tro måste ju göra det som står på listan så det kanske tar hela dagen appropå att klockan redan är så mycket.
Nej måste käka upp nu och sätta igång :)

Puss bitches <3


Om ni inte ser vad det står så står det'
-Diska
-Katten vetrinären
-Städa
-Slänga sopor

Jag har redan ringt vetrinären :D hihi


Kommentarer
Postat av: bea

brukar han ofta lämna såna listor? :P

2009-12-03 @ 13:48:36
URL: http://beatrisi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0