091212 God morgon

God morgon på er allt bra??Vissa med baksmälla kanske??Hihi!
Nerå här är allt bara bra.Gick upp strax efter halv ett Ingmar ringde och väckte oss och undrade ifall vi ville med och kolla på en traktor som han kanske skulle köpa.Men jag orkade inte följa med denna gång.Har ingen stor lust att stå och titta i timmar.Så jag valde att stanna hemma och städa upp lite.Ska egentligen diska men nu får fan Jonas ta tag i den för en gångs skulle.Han tycker jag spar upp disk åt han men vad gör inte han då med mig????Jag får ju diska hur mycket disk det än är och jag klagar inte.

Killar killar.Ah vad ska man med dom till egentligen ;)
Nerå jag älskar min pojke jätte mycket.
Ah får se hur länge dom där två blir borta vi måste nämligen iväg sen och handla lite.
Vad händer hos er idag då? Eller ikväll??Parta??
Ingen aning vad som händer här faktiskt.Vi får se.
Nej nu ska jag nog slå på tv ett tag och kika runt.

Puss bitches <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0