091218 God morgon kalla morgon

             
Shit vad kallt det är ute då :O Vi har just nu -10 grader har ingen lust alls att gå ut usch!!!
Jag ska nu ta och göra frukost den ska jag ta ett bad igen och njuta :)
Jo just ja jag hade besöks rekord  igår verkligen jätte kul att flera hittar in.
Ni är alltid välkommna och hoppas ni stannar.
Ja idag annars så blir det ju en liten tjejkväll hos Bea :) Kommer bli jätte kul, ska ladda kamera så den är redo för många bilder :D

Innan det ska jag nog städ lite,,diska och göra mig i ordning.
Hihi ah det är väl det jag har på mitt schema idag iallfall.
Eller jag måste skriva ner en lista på vad jag ska ha med mig hem till falun sen :)
Nu ska jag iväg och göra mig lite frukost :D

Kram//Falubusan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0