091219 God morgon

            
            
            
              
                 
                           
Ah god morgon på er därute.Vi är uppe lite sent jag och älsklingen men det var fruktansvärt skönt att sova länge idag.Sitter nu med en kopp te i handen.Älsklingen gick nyss ut för att hjälpa Nima starta bilen han fick tydligen inte igång den så älsklingen skulle ut med startkablarna.
Han kommer nog in strax.Hihi.

Tänkte ladda upp några bilder sen igår på våran lilla tjejkväll det var riktigt trevligt iallfall.
Vi satt verkligen och snackade från klockan 7 till halv tolv.
Det är verkligen lång tid :D Men om man har kul så rinner ju tiden iväg :)
Hahah jag skulle ju vara lite fin igår och locka håret.Jag har ju inte äkta löshår så det tog ju as lång tid att snurra det ju.Fasst jag kom på sen att jag var ju inte den smartaste som locka det på skallen kunde ju ha haft det lös och locka den då.Pucko!!

Ah men det blev ganska bra sen iallfall :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0