091220 God morgon

                       
Wow snacka om att vi har mycket snö här i Uppsala och det bara fortsätter också det är inte klokt :O
Har inte sovit något vidare inatt vaknade flera gånger av att lillskiten sprnag och hade sig utanför dörren.Men det var ganska mysigt igår kväll när vi gick och la oss älsklingen blev som ett barn på julafton när det snöade som det gjorde och som det gör nu.Hahhaha.Han var hur glad som helst :)
Tillslut när vi legat och pratat lite om allt somnade jag i hans famn naaaaw gilligt va.
Alltså båda var helt utslagna igår kväll när vi väl la oss.Älsklingen han hade ju jobbat såhan hade ju en anledning till att vara trött det hade ju inte jag.

Hihi.Idag så ska vi ju till Jenny vid två tiden och fira Michael.Det blir trevligt :)
Sen ska vi kanske då köpa en färgburk och måla i sovrummet.Det är fortfarande inte bestämt än vi måste kolla vad färgen kostar älsklingen hade tänkt köpa den på Uppsalafärg.
Men om vi köper en och det blir lite över så hade vi tänkt måla träväggen inne i köket vitt också den är ju så fruktansvärt solblek efter alla hyllor och andra saker som har suttit där uppe.
Hihi alltså det syns vad det ar suttit där det är det som är lite roligt.

Nu ska jag gå och ta min choklad ur min kalender innan herrn gör det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0