091221 God morgon

                                    
God morgon god morgon på er där ute :)Har ni vaknat än??Själv är jag upp ska sätta igång med disken direkt nu så slipper jag tänka på den sen.Usch alltså fattar inte vi typ glömmer att diska på helgerna för vi hittar på så mycket annat att göra.Det är hemskt och älsklingen vill ju inte diska för när det är mycket disk så tycker han att jag spar disken till helgen vilket jag verkligen inte gör xD
Ja vad ska ni hitta på idag då? Har ni handlat alla julklappar åt dom nära och kära än??
Det är ju bara tre dagar kvar nu och jag åker hem till falun i övermorgon wow vad det går fort tyckte december nyss började :O

Tiden går alldeles för fort :O Men då fyller ju jag år snart :D
Wiiiiie!!!!!!!!
Nej nu måste jag faktiskt ta tag i disken annars kommer jag fassna här.
Hihi.

Puss på er <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0