091222 God morgon


Shit två dagar kvar till julafton :) Och jag åker i moron :(
Fasst älsklingen ska hämta upp mig och min packning vid lunch sen så ska jag vara med honom den sista timmen innan tåget går.Ah om ca två timmar kommer Bea gumman :)Vi ska bara ta det lugnt se någon film kanske och bara snacka lite skit.Som vi brukar göra.Idag måste jag börja packa ner allt jag ska ha med mig i morgon det blir så att jag får ta min stora resväska om jag ska få plats med allt och sen dom grejjerna som ska med hem sen.
Visserligen har jag med mig dataväskan och min handväska såklart det kommer se ut som om jag ska vara borta as länge vilket jag inte ska.Hahahah fyra dagar och 4 nätter.För att vara exakt.Det kommer verkligen bli intressant och se om Turbo lever sen när jag kommer hem igen.Nu måste ju älsklingen ge honom mat och rensa lådan och så.
Hihi vet att han inte gillar det så det skulle inte förvåna mig om han spar kattlådan till mig sen.
Nej hörrni nu efter min sköna dusch så ska jag ta och göra i ordning min frukost sen så ska jag göra mig i ordning , blåsa håret och platta det.Göra lite korkskruvar på löshåret det var ju grymt snyggt på det och ser as snyggt ut på sen.
Det blev värsta hitten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0