091231 God morgon

Äntligen god morgon sorry att jag vart lite seg på att blogga men tog det lugnt här på morgonen och busade med älsklingen lite hihi.Ska strax hoppa in i duschen hade jag tänkt.
Idag så blir vårt nyårsfirande hos Pettson med Bea och räven.Kommer nog bli as kul :)
Blir nog däremot inte mycket dricka för min del eftersom jag har ganska så ont i halsen idag.Usch hoppas på att det ska gå över under dagen har ingen lust att fira nyår med ond hals :(
Nej hörrni nu måste jag in i duschen så jag ka göra mig i ordning sen.

Puss på er och GOTT NYTT ÅR!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: bea

hahaha det blir ju inte värre i halsen om du dricker ;D kom igen nu!

2009-12-31 @ 13:25:10
URL: http://beatrisi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0