Äääääntligen :D

Äntligen har strömmen kommit tillbaka har vart rena rama helvetet här hemma :(
Har haft as ont i magen igen och kunde inte ens värma min vete kudde som jag absolut hade behövt.
Värktabletterna tar inte speciellt mycket när jag har denna magonts besvär.
Usch!Men nu så är den tillbaka enligt papperna som fanns där nere i porten så skulle strömmen inte komma tillbaka förän vid fyra tiden.Klockan är ju liksom bara halv tre än.
Så det var ju härligt :D
Har inte kunnat käkat någon frukost än heller eftersom jag kunde inte andvända micron eller brödrosten.Allt vårt bröd har vi ju i frysen så.
Hahaha.

Ah nej så hade tänkt kliva upp nu då och göra i ordning lite te och slå på tv och göra mig i ordning för idag.Måste till vetrinären ikväll med Turbo kom vi på i går.
Tur att vi inte glömde det.Det är dags för hans andra vaccination.
Sms:a älsklingen och sa det då.
Japp men måste dra mig upp ur sängen nu.Har legat och kollat film tills strömmen kom tillbaka.
Så ah.

Puss bitches <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0