Barn :)

                          
Nej jag är inte på smällen om ni trodde det för överrubriken.Hihi.
Har setat och kollat på olika bloggorskor.Alltså det är så otroligt många tjejer som har blivit mammor.Ibland blir man ju lite sugen på att skaffa en lite knott.
Jag och älsklingen har ju diskuterat det några gånger om det.Han vill ju ha barn har han sagt många gånger och jag vill vara en ung mamma.Men som sagt jag vill kunna ha en fasst inkomst först och leva livet lite innan jag menar jag är ju ändå bara 18 än.Visst det finns ju dom som får vid den här ålder och det är inge fel med det.Det är klart man kan klara av att ta hand om ett barn när man är så ung också.

Men jag vill ha ett jobb och det först och det tycker älsklingen med.Men har sagt om man skulle råka bli gravid så skulle jag aldrig ha hjärtat till att ta bort det.ALDRIG!
Men jobb..lev livet lite först den kan knodden komma :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0