Dagens fynd :)


Jag var ju på stan med lilla bea :) Mötte upp henne vid åhléns och sedan gick vi till dragon palace och åt lite lunch shit vad länge sen det var och hur gott som helst men jag vet inte vad det är för fel på mig på sista tiden mår as illa ibland och har ingen som helst matlust.Men dricker gör jag hela tiden så det blir ju många besök på toan.Konstigt.Innan jag vinkade av Bea så var jag så pass illamående att det känndes som att jag skulle spy framför allt folk.Usch.

Ah men dagen var inte helt dålig iallfall hittade något på mellandags rean gillar verkligen inte att trängas med allt folk på stan Usch hemskt är det.Men ett snyggt stort svart linne inne på Gina tricot hittade jag iallfall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0